(+48) 607 798 322  

FAQ

1. Czy warto inwestować w torby foliowe z nadrukowanym logo firmy?

Reklamówki z nadrukiem stanowią efektowne narzędzie marketingowe dla firmy, jednocześnie zapewniając klientom wygodę podczas przenoszenie zakupów. Dzięki możliwości umieszczenia na nich logo firmy, stanowią swego rodzaju wizytówkę przedsiębiorstwa i reklamują je wszędzie tam, gdzie klient je ze sobą weźmie. Z tego względu stanowią ważną i opłacalną inwestycję.

Jako producent, jesteśmy w stanie zapewnić torby foliowe różnego typu, odpowiadające potrzebom różnych inwestorów. Wśród nich znajdują się modele T-Shirt, a także bardziej luksusowe rozwiązania np. torby papierowe laminowane, które świadczą o prestiżu danej marki i są wykorzystywane np. w sklepach z biżuterią.

2. Od czego zależy, jaki rodzaj torby z nadrukiem sprawdzi się w danym przedsiębiorstwie?

Wybierając produkt dla swojego przedsiębiorstwa, warto wziąć pod uwagę kilka podstawowych kryteriów. Pierwszym z nich jest przeznaczenie torby. Inny produkt sprawdzi się w przypadku zakupów robionych w markecie, inny w przypadku sklepu z ubraniami lub jako opakowanie gadżetów firmowych na stoisku targowym.

Bardzo ważny jest również budżet, jakim dysponuje firma. Należy jednak pamiętać, że nie warto rezygnować z jakości, na rzecz niższej ceny, ponieważ wybór odpowiednich reklamówek z nadrukiem będzie miał wpływ na wizerunek naszej firmy.

Znaczną rolę odgrywają także parametry toreb foliowych, takie jak wielkość, czy wytrzymałość. Powinny być dostosowane do rozmiaru oraz wagi sprzedawanych towarów. Jako producent toreb foliowych chętnie służymy fachowymi poradami, które z pewnością ułatwią wybór.

3. Jakie czynniki wpływają na wytrzymałość toreb foliowych?

Na wytrzymałość poszczególnych toreb foliowych wpływa wiele czynników, takich jak parametry wykorzystywanego papieru lub folii. Istotna jest także grubość materiału, z którego produkt jest wykonany. Duże znaczenie ma także typ uchwytu, dlatego w niektórych rodzajach toreb wykorzystujemy podklejki z taśmy.

Poszczególne reklamówki różnią się między sobą wytrzymałością, na którą wpływa cały szereg czynników. Bardzo ważne, by wybrać model mogący sprostać potrzebom danej firmy, W razie problemów nasi konsultanci chętnie udzielają fachowych porad odnośnie toreb foliowych, których producentem jesteśmy.

4. Jakie są różnicę między papierem kraft, kredowym a offsetowym?

Wśród artykułów, których producentem jesteśmy, znajdują się torby papierowe, wykonywane z materiałów różnego typu. Poszczególne rodzaje papieru sprawdzają się przy innych realizacjach. Różnią się, przede wszystkim, parametrami, takimi jak gramatura oraz faktura.

Papier kraft ma najczęściej kolor beżowy i jest dostępny w fakturze gładkiej oraz prążkowanej. Kredowy jest powlekany specjalną warstwą pigmentu mineralnego oraz kleju. Dzięki temu jest gładki i przyjemny w dotyku. Papier offsetowy sprawdza się w przypadku powierzchni do zadruku, ponieważ charakteryzuje się znaczną absorpcją tuszu, jest matowy i chropowaty.

5. Jakie są różnice między foliami typu HDFP i LDFP?

HDFP oraz LDFP to dwa rodzaje polietylenu, które charakteryzują się różnymi właściwościami. Folie LDPE, czyli low density polyethylene są wykonane z tworzywa o małej gęstości. W związku z tym, żeby osiągnąć wysoką wytrzymałość, trzeba wykorzystać gruby materiał. LDPE jest gładkie oraz błyszczące. Cechą charakterystyczną jest także fakt, że podczas gniecenia nie szeleści.

HDFP, czyli high density polyethylene, charakteryzuje się dużą gęstością, która wpływa na jej większą wytrzymałość. Dzięki temu może służyć do produkcji cieńszych torebek foliowych. Materiał ten można rozpoznać po szeleszczeniu w trakcie gniecenia.

6. Jakie są najczęściej wykorzystane metody tworzenia nadruków na powierzchni reklamówek?

Jako producent reklamówek z nadrukiem, w swojej codziennej pracy wykorzystujemy sitodruk oraz druk fleksograficzny.

Sitodruk to technika, w której rolę formy nadrukowej pełni szablon nałożony na siatkę tkaną, wykonaną z metalu lub włókien syntetycznych. Odbitka jest tworzona za pomocą farby przetłaczanej przez matrycę. Sitodruk wykorzystuje się najczęściej w przypadku mniejszych nakładów reklamówek.

Fleksografia, inaczej zwana techniką wydruku wypukłego, jest przeprowadzana przy pomocy elastycznych farb szybkoschnących i form. Przy realizacji zamówień tą metodą wykorzystywana jest wypukła forma nadrukowa wykonana z polimeru. Zaletą tej techniki jest jej uniwersalność, która sprawia, że sprawdza się na wielu podłożach. Przed realizacją zamówienia niezbędne jest wykonanie matrycy do nadruku.

7. Jaki rodzaj torby najlepiej sprawdzi się w mojej firmie?

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, serdecznie zapraszamy do kontaktu. Nasi konsultanci zawsze chętnie służą fachowymi poradami. Jako producent reklamówek dokonujemy dokładnej analizy potrzeb naszych klientów. Dzięki niej jesteśmy w stanie dopasować rozwiązania do potrzeb oraz budżetu danej firmy. Możemy również przygotować wstępne projekty.

Kontakt

F.H.P.U. Grupa Folflex - Marcin Mazur
ul. Żeromskiego 13
11-400 Kętrzyn
Tel.: (+48) 607 798 322
Tel.: (+48) 607 331 661
Email: biuro@grupafolflex.pl