Na co zwrócić uwagę wybierając koperty kurierskie?
Obecnie coraz większym zainteresowaniem cieszą się zakupy online. To zmusza firmy oferujące sprzedaż produktów przez Internet do wzbogacenia asortymentu opakowań o koperty kurierskie. Oczywiście możemy skorzystać z kopert sygnowanych logo przewoźnika, ale nie wpływa to korzystnie na prestiż marki. Dlatego warto zamówić spersonalizowane koperty kurierskie z logo, które zapewnią:
- skuteczną ochronę przesyłki przed uszkodzeniami i negatywnym wpływem czynników zewnętrznych,
- prestiżowy wygląd paczki,
- poprawę rozpoznawalności marki.
Na co zwrócić uwagę wybierając foliopak?
Foliopaki, jak często nazywane są koperty kurierskie, to opakowania produkowane z rozmaitych materiałów. Najbardziej popularne to:
- torby z folii LDPE,
- torby z folii HDPE i MDPE.
Folia LDPE pozwala na wyrób opakowań błyszczących. Koperty kurierskie z folii LDPE są bardziej miękkie i rozciągliwe, w wyniku czego bardziej podatne na uszkodzenia mechaniczne i choć koperta nie ulega rozerwaniu, może zostać dostarczona do odbiorcy w nieestetycznej postaci (z zaciągnięciami itp.). Z drugiej strony opakowania z LDPE są bardziej uniwersalne, dzięki czemu świetnie się sprawdzają w branży odzieżowej oraz wszędzie tam, gdzie oferowane są wyroby miękkie – zabawki pluszowe, tekstylia domowe, itp.
Folie HDPE i MDPE dają możliwość produkcji kopert matowych i sztywnych. Koperty wykonane z tych folii są mniej odporne na rozciąganie. Mała lub praktycznie żadna rozciągliwość kopert z HDPE i MDPE sprawia, że pakowanie produktów może być utrudnione. Z drugiej strony koperty bardzo dobrze się prezentują i zapewniają maksimum ochrony przed czynnikami zewnętrznymi. Świetnie sprawdzają się do pakowania korespondencji, jak również różnego rodzaju urządzeń elektronicznych. Należy przy tym pamiętać, że koperty powinny być odpowiednio większe niż pakowany w nie produkt.
Jak dostosować koperty do indywidualnych potrzeb?
Koperty kurierskie są produkowane na zamówienie. To daje nam możliwość wyboru:
- materiału, z jakiego zostaną wykonane,
- formatu,
- formy personalizacji przy pomocy nadruku.
Wiedząc, jakiego opakowania potrzebujemy do bezpiecznego i estetycznego pakowania produktów oferowanych w sprzedaży wysyłkowej z powodzeniem przygotujemy wytyczne, zgodnie z którymi zostaną wykonane nasze foliopaki. Zawsze możemy liczyć w tym zakresie na pomoc i doradztwo producenta.