Klucz do skutecznej reklamy

Nie od dziś wiadomo, że najlepsza reklama to taka, która kosztuje niewiele, a dzięki swojej wszechobecności promuje markę w różnych miejscach o każdej porze dnia i nocy. Reklama idealna to taka, która nie jest nachalna, jest niemal niezauważalna, a jednak swoim podprogowym działaniem potrafi zachęcić klientów do skorzystania z tej, a nie innej oferty. Reklamę idealną ma każdy z nas w swoim domu, a jest nią oczywiście torba reklamowa.

Działania rządu mające na celu wzrost świadomości społeczeństwa co do ekologii spowodowały, że ludzie zakupioną torbę w sklepie odzieżowym czy butiku wykorzystują przez wiele tygodni lub nawet miesięcy. Sprawia to, że raz umieszczona na jej powierzchni reklama może promować daną markę przez bardzo długi czas bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów marketingowych.

Standardowa reklama telewizyjna trwa 30 sekund. Jak pokazują badania, spośród tych 30 sekund przeciętny widz zapamiętuje zazwyczaj jedną, maksymalnie 2 klatki charakterystyczne dla konkretnego komunikatu marketingowego. Zadaniem grafika oraz specjalisty od percepcji jest zatem umieszczenie na torbie foliowej takiej grafiki, która pozostanie w głowach przechodniów jeszcze przez długi czas.

Kilka ważnych zasad

Bardzo ważną zasadą jest to, aby reklama umieszczana na powierzchni torby foliowej była jak najprostsza oraz jak najbardziej czytelna. Przechodnie jedynie rzucą na nią okiem, dlatego długie hasła reklamowe się w tym przypadku nie sprawdzą. Czymś, co wyróżni nasz produkt od produktu konkurencji jest pewna nieszablonowość. Dużo szybciej rzuci nam się w oczy budynek pomalowany na różowo niż ten w standardowych i najczęściej spotykanych kolorach. Podobnie jest w przypadku promocji na reklamówkach - naszym zadaniem jest stworzenie czegoś, na co nie wpadła inna firma i przedstawienie tego w jak najlepszej oraz najestetyczniejszej formie.

Przede wszystkim umiar

Pozostawienie na powierzchni reklamówki pustej przestrzeni, a wyeksponowanie tylko najważniejszych informacji, jak logo czy konkretny produkt, może być w przypadku tak dynamicznej reklamy kluczowe. Bardzo dobrym zabiegiem może okazać się również zastosowanie strzałek, w celu wskazania przechodniom najważniejszego przesłania reklamy.

Kontakt

F.H.P.U. Grupa Folflex - Marcin Mazur
ul. Żeromskiego 13
11-400 Kętrzyn
Tel.: (+48) 607 798 322
Tel.: (+48) 607 331 661
Email: biuro@grupafolflex.pl