Jak wykorzystać torby papierowe do promocji marki?

Bardzo często się zdarza, że będąc w galerii handlowej, na dworcu czy na przystanku jesteśmy ze wszystkich stron atakowani różnego rodzaju reklamami i komunikatami marketingowymi. Niektóre z tych reklam kosztowały dziesiątki, jeśli nie setki tysięcy złotych, a ich celem jest dokładnie to samo, co możliwe jest do zdobycia już za ułamek procenta tych sum. Mowa oczywiście o podniesieniu świadomości marki wśród społeczeństwa.

Czy klienci mogą płacić za możliwość promowania Twojej marki?

Okazuje się, że jest to prostsze niż może nam się wydawać! Spójrzmy na klientów wychodzących ze sklepów, marketów czy galerii handlowych. W ręce trzymają oni zazwyczaj reklamówkę z logo danej firmy czy też grafiką promującą konkretny produkt. Często zdarza się, że konsumenci nawet płacą za możliwość otrzymania takiej torby. Ma ona wiele zalet – jest solidnie wykonana, posiada mocne dno oraz wytrzymałe rączki, jednak z punktu widzenia firmy najważniejszą zaletą jest możliwość umieszczenia na niej różnych komunikatów marketingowych.

Osoby robiące zakupy w danym sklepie zabierają torbę i od tej pory stają się one swego rodzaju żywymi billboardami. Chodzącą reklamą, która promuje daną markę lub produkt wszędzie tam, gdzie aktualnie się znajdują. Wyprodukowanie takich akcesoriów trwa od kilku godzin do maksymalnie kilku dni i kosztuje znikome pieniądze w porównaniu z tradycyjnie tworzonymi materiałami marketingowymi.

Żyjemy w świecie, w którym każda nachalna reklama czy też próba promocji jest przez nas odrzucana. Nie chcemy, by było nam coś “wciskane” na siłę. Jedną z głównych zalet toreb promocyjnych jest dyskrecja ich działania. Widząc nawet setki tego typu akcesoriów wokół siebie nie czujemy się atakowani przez poszczególne firmy. Komunikaty marketingowe umieszczane na torbach wielokrotnego użytku są obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji. Widząc jedną, drugą, a później kolejną osobę z torbą danej marki, podświadomie uznajemy, że jest to bardzo popularna firma, co zapewne sprawia, że dostarcza jakościowe produkty.

Kontakt

F.H.P.U. Grupa Folflex - Marcin Mazur
ul. Żeromskiego 13
11-400 Kętrzyn
Tel.: (+48) 607 798 322
Tel.: (+48) 607 331 661
Email: biuro@grupafolflex.pl