Reklamowe torby foliowe – poznaj ich rodzaje
Doskonale znane w całym kraju torby na zakupy są dostępne w praktycznie każdym sklepie. To produkt bardzo niepozorny, obok którego wielu marketingowców przechodzi obojętnie. Okazuje się jednak, że ten drobny gadżet ma dwie ogromne zalety. Jest tani w produkcji, a do tego posiada dużą powierzchnię reklamową. Przygotowując strategię promocji własnej marki, warto zainwestować część pieniędzy w ich zakup. Zanim jednak się to zrobi, najlepiej poznać rodzaje toreb, z jakimi można spotkać się na rynku. Ten temat poruszamy w tym artykule i zapraszamy do dalszej lektury.
Reklamówki z nadrukiem – z czego są wykonane?
Polietylen - to właśnie z niego wytwarzana jest cieniutka, ale bardzo wytrzymała folia, z której to następnie powstają opakowania foliowe. Choć produkty tego rodzaju zdają się być domeną XXI wieku, to jednak sam polietylen znany był już pod koniec XIX wieku. Dokładnie w roku 1898 pewien niemiecki chemik po raz pierwszy uzyskał to tworzywo sztuczne poprzez syntezę diazometanu (związek organiczny przybierający postać gazu o żółtym zabarwieniu i intensywnym zapachu).
W kolejnych dziesięcioleciach oczywiście unowocześniano jego produkcję, czyniąc ją mniej kosztowną. Dzięki temu tworzywo stało się niezwykle popularne. Polietylen jest w naturalnej formie przeźroczysty i bardzo elastyczny. Najbardziej rozpowszechnione jego odmiany, które stosują producenci opakowań foliowych, to:
- LDPE – materiał o niskiej gęstości, rozciągliwy, przyjemny w dotyku i estetycznie błyszczący,
- HDPE – materiał ma bardzo dużą gęstość, dzięki czemu jest mniej rozciągliwy i bardzo sztywny,
- MDPE – ma właściwości pośrednie, a więc gęstość materiału jest większa niż w LDPE, ale mniejsza niż w HDPE.
Dobry producent toreb foliowych dba o wysoką jakość produktu
Jednym z ważniejszych elementów takich gadżetów jest dobry wygląd samego nadruku. Można go uzyskać dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak:- zadrukowanie reklamówki w palecie CMYK i nanoszenie w ten sposób grafiki jednostronnej oraz dwustronnej, a także zdjęć, również w wysokiej rozdzielczości,
- zastosowanie 8-kolorowej palety przy użyciu technologii flexograficznej.
Szerokie zastosowanie toreb foliowych z nadrukiem
Wykorzystanie reklamówki w celach promocyjnych jest obecnie bardzo popularne. Są to funkcjonalne gadżety promocyjne, które idealnie sprawdzają się nie tylko w dużych oraz małych sklepach przemysłowych. To również produkty o charakterze prestiżowym. Znajdują one swoje zastosowanie na przykład w modnych sklepach odzieżowych czy perfumeryjnych. Oto przykładowe torby foliowe z nadrukiem( https://www.grupafolflex.pl/torby-foliowe.html ), którymi warto się zainteresować:
Rodzaj torby foliowej | Charakterystyka | Zastosowanie |
---|---|---|
Torba foliowa Market DKT | Wyposażona we wzmocniony uchwyt w formie fasolki, może być wykonana z polipropylenu LDPE, HDPE lub MDPE. | Idealne jako gadżet promocyjny. |
Torba foliowa SoftLoop | Posiada klasyczne, zgrzewane uchwyty w formie uszu, może być wykonana z polipropylenu LDPE, HDPE lub MDPE | Gadżet promocyjny oraz torba do pakowania zakupów. |
Torba foliowa Market | Standardowy produkt z uchwytem w kształcie fasolki, wykonany z najcieńszego, przeźroczystego i rozciągliwego polipropylenu LDPE. | Zastosowanie przede wszystkim zakupowe. |
Koperta foliowa Foliopak | Estetyczne opakowania foliowe bez rączek, mogą być wykonane z każdego rodzaju polipropylenu. | Idealne do estetycznego zapakowania produktów, jak i do wysyłek kurierskich. |